
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym eWokulski.pl
INFORMACJE O WŁAŚCICIELU SKLEPU
Sklep internetowy dostępny pod adresem www.ewokulski.pl prowadzony jest przez
Firma "MAGNIFICUS " z adresem siedziby: ul. Janowa Wola 3/3, 30-550 Kraków, NIP: 865-141-25-70.
Telefon w sprawie sprzedaży internetowej: 519-707-427
Email w sprawie sprzedaży internetowej: sklep@ewokulski.pl
Sklep firmowy w Krakowie: KEGEL CH M1 al. Pokoju 67
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep eWokulski.pl (dalej zwany „Sklepem”) prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową asortymentu dostępnego w sklepie za pośrednictwem sieci elektronicznej (Internet).
- Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Opisy, ceny są informacją handlową. Klient składając zamówienie za pomocą formularzy dostępnych na stronach sklepu, składa ofertę kupna towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
- Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu podane są w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki, które podane są oddzielnie w formularzu zamówień.
- Cena widoczna w sklepie przy towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
- Zamówienia są przyjmowane i składane w języku polskim.
- Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, jak również wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania oraz odwoływania kampanii promocyjnych na stronach sklepu, a także wprowadzania w nich modyfikacji.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest zwyczajowo ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia.
- Promocje w sklepie nie łączą się. W przypadku towarów przecenionych żadne pozostałe rabaty nie są już uznawane chyba, ze warunki promocji dopuszczają taką sytuację.
- Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
- Do wysyłki newslettera wykorzystujemy podany przez użytkownika adres e-mail. Wymagane jest tutaj potwierdzenie użytkownika polegające na wyrażeniu przez niego, jako właściciela adresu e-mail, zgody na otrzymywanie newslettera. Jeżeli użytkownik chciałby zrezygnować z newslettera, może w każdej chwili anulować swoją zgodę. Do tego celu wystarczy zawiadomienie na maila admin@ewokulski.pl lub sklep@ewokulski.pl.
WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok (Sklep dopuszcza istnienie przerw technicznych wyłączających go z przyjmowania i realizacji zamówień).
- Zamówienie w sklepie można złożyć wypełniając formularz zamówień dostępny na stronie Sklepu.
- Kupujący zobowiązuje się do podania prawidłowych danych osobowych – w szczególności imienia i nazwiska, pełnego adresu, e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.
- Do dokonania zakupu konieczna jest rejestracja lub wybranie zakupów bez rejestracji, podczas których należy podać dane teleadresowe niezbędne do realizacji zamówienia (tj. imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres oraz login i hasło).
- Sklep nie zrealizuje zamówień i otrzymają one status „zamówienia anulowanego” w następujących przypadkach:
- przy braku potwierdzenia zamówienia,
- gdy formularz zamówień zostanie wypełniony błędnie lub częściowo,
- jeśli w przeciągu pięciu dni nie zostanie zaksięgowana pełna opłata za zamówienie,
- gdy przesyłka nie zostanie odebrana przez Kupującego.
6. Do momentu dokonania opłaty za zamówienie Klient ma możliwość zmiany zamówienia lub kompletnego anulowania pisząc na adres sklep@ewokulski.pl lub dzwoniąc pod numer: 519-707-427 w godzinach pracy sklepu internetowego od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 do 17.00:
- Formy płatności dostępne w sklepie eWokulski:
- przelew bankowy (wyłącznie dla osób z Polski): kwotę płatności obejmującą cenę zamówionych towarów oraz koszty przesyłki należy wpłacić na konto bankowe ING Bank nr 61 1050 1445 1000 0023 0901 2652
- płatność błyskawiczna - akceptujemy wszystkie formy płatności online za pośrednictwem platformy PRZELEWY24 lub Payu.
8. Sklep może zamiast paragonu przesłać klientowi fakturę w formie elektronicznej na adres mailowy klienta. Zgoda na wystawienie i przesłanie faktury elektronicznej wyrażona jest poprzez złożenie zamówienia i akceptacje niniejszego regulaminu.
WYSYŁKA TOWARÓW
- Przesyłki są wysyłane w przeciągu 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. Klient otrzymuje notyfikację o wysyłce osobnym e-mailem.
- W przypadku, gdy istnieje możliwość opóźnienia dostawy, Sklep poinformuje o sytuacji Klienta. W takim wypadku Klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia.
- Produkty wysyłane są na adres podany jako adres dostawy w formularzu zamówień.
- Kurierzy podejmują trzy próby doręczeń do adresata na zasadzie dzień po dniu (w tygodniu roboczym). Szczegóły sposobu dostaw przesyłek oraz ogólnych warunków świadczenia usług są dostępne na stronach poszczególnych przewoźników.
- Stosujemy następujące warunki dostawy:
- Poczta Polska – darmowa dostawa - termin dostarczenia paczki ekonomicznej 2-5 dni od chwili wydania towaru z magazynu
- Kurier UPS lub In post – darmowa dostawa – 2-5 dni od chwili wydania towaru z magazynu
- Paczkomaty IN POST – darmowa dostawa – 2-5 dni od chwili wydania towaru z magazynu
- Darmowy odbiór w salonie firmowym KEGEL w CH M1 al. Pokoju 67 w Krakowie.
REKLAMACJA
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24-miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową oraz warunkami gwarancji udzielonymi przez producenta.
Reklamacje na podstawie gwarancji i/lub odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres e-mail: sklep@ewokulski.pl lub listownie: Firma Magnificus Sklep Kegel Centrum Handlowe M1 al. Pokoju 67, 31-580 Kraków.
W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową, nr zamówienia, nr konta oraz dane kontaktowe.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Wówczas Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.
- Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail.
- Towar reklamowany (po rozpatrzeniu reklamacji) odsyłany jest niezwłocznie do klienta kurierem/pocztą. Jeżeli klient odmawia odbioru reklamowanego towaru Sklep wzywa klienta do odbioru towaru w dodatkowym terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu, Sklep jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie rzeczy. Opłata ta wynosi 10% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej naliczanej za każdy miesiąc przechowania.
- Koszty wysyłki reklamowanego towaru do producenta/sklepu ponosi Kupujący. Popozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty te zwracane sa Kupującemu na jego wniosek. Kupujący przestawia dowód poniesienia kosztu, z którego wynika wysokość opłaty. W przeciwnym wypadku Sprzedawca zwraca koszty za najmniejsza przesyłkę wg cennika In Post.
Reklamacja w przypadku niedostarczonej przesyłki:
- Kupujący powiadamia Sklep drogą elektroniczną o fakcie nieotrzymania przesyłki;
- W przypadku, gdy przesyłka została wysłana, a zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługę doręczenia, upłynął termin doręczenia przesyłki, Sklep składa reklamację;
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona, niedostarczona - Kupujący niezwłocznie otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta w banku polskim.
Reklamacja w przypadku produktu uszkodzonego w transporcie:
- Klient powinien sprawdzić stan opakowania oraz towaru przed odebraniem przesyłki przez doręczyciela;
- Nie należy przyjmować przesyłki w przypadku: uszkodzenia opakowania lub towaru, podejrzenia uszkodzenia towaru;
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń produktów podczas transportu muszą być zgłoszone najpóźniej w momencie odbioru przesyłki;
- Kupujący powinien sporządzić protokół odbioru z opisem uszkodzeń i podpisem pracownika firmy dostarczającej przesyłkę;
- Nie będą rozpatrywane reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie bez sporządzonego protokołu oraz bez podpisu pracownika firmy dostarczającej przesyłkę na protokole.
Reklamacji nie podlegają:
- Wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, niewłaściwym przechowywaniem i obchodzeniem się z towarem;
- Towary odesłanie po upływie 14 dni. Termin liczy się od daty otrzymania towaru..
- Towary odesłane bez rachunku, paragonu i formularza zwrotu towaru.
- Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www.ewokulski.pl, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta;
- Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
ZWROT
- Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towary odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
- Możliwość zwrotu zakupionych artykułów dotyczy towaru, który będzie zwrócony nieużywany, czysty, z oryginalną metką i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Do zwracanego towaru należy także dołączyć dokument fiskalny: paragon lub fakturę VAT (w przypadku niespełnienia powyższych warunków, produkt zostanie odesłany przesyłką pobraniową na koszt klienta).
- Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji ze Sklepem.
- Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres sklepu firmowego: Firma Magnificus Sklep Kegel Centrum Handlowe M1 al. Pokoju 67, 31-580 Kraków.
Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru po otrzymaniu zwrotu, jednakże koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa Klient. - Aby zrealizować zwrot, towar należy zapakować w opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem z zadeklarowaną wartością na adres sklepu.
- Zwrot należności za towar następuje jako zwrot na kartę za pomocą systemy Przelewy24 lub Payu, przelewem bankowym na konto Klienta i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata pocztowa za przekaz pocztowy zg. z cennikiem poczty. Kwota ta zostanie potrącona z kwoty zwracanej za towar.
- Przy zwrocie rzeczy w ciągu 14 dni odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych zg. z naszą polityką ochrony danych osobowych.